powerwalk i regnet



När jag kom till landskrona innan slängde jag bara in mina matvaror i kyl oh frys också begav jag och Sandra oss ut på pw i regnet. Brrr! regn och rusk. Man borde skaffa sig ett regnställ så har man iallafall inte vädret att skylla på. Haha. Måste köpa nya skor också. Har köpt massa löparskor men får så ont i mina fötter. Eller special gjorda sko-inlägg. vi får se.

Nu gör jag musli! De ni! Första gången jag gör det men eftersom jag är en sucker för typ fil och flingor/musli så tänkte jag göra en egen nyttigare variant... (ps. angående bilden ovan så får man se förj*klig ut när man varit ute i ösregn)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Köp easytone, dom har jag. Och de

Är dom bästa skorna jag någonsin har haft.

2012-01-18 @ 22:28:42
URL: http://finest.se/jeenyrosen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0